Los bericht bekijken
Oud 10 september 2006, 01:21   #1260
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik lees nooit niks van de VB, en ken geen enkel van hun slogans.Ge kent die zeker véél beter als ik, daar durf ik zonder aarzelen voor wedden.
Blij dat je toegeeft er dus helemaal geen verstand van te hebben en zomaar als een kip zonder kop bepaalde standpunten "tegen vreemdelingen" of "tegen moslims" in te nemen.

Je punt over de samenwerking tussen Hitler en "de moslims" is in dat opzicht wel het dieptepunt. Pure internetpropaganda die op forums tot in den treure wordt herhaald, en je stelt er je geen enkele kritische vraag bij. Een paar SS-divisies bestonden uit moslims. Het grootste deel bestond uit Europeanen. En weet je wat? De Jappen stonden in WOII óók "aan de verkeerde kant"!

Maar nééééé. Alleen die paar moslim-SS'ers zijn belangrijk, die moeten we onthouden. Wat een zielig, leeghoofdig gedoe toch om op die manier de geschiedenis te vervormen en te herschrijven. Iets waar bepaalde "revisionisten" natuurlijk wel een handje van weg hebben.