Los bericht bekijken
Oud 11 september 2006, 12:59   #14
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Noemt u dit positief ?

En dit als u weet dat ze diegenen die hetzelfde doel nastreven als de terroristen doch met andere (niet gewelddadige middelen) ook bij de 'gematigden' rekenen. En als u ook weet dat 'gematigden' het potentieel in zich hebben om ooit ware moslims te zullen worden. Vandaar het op de tippen van de tenen lopen, het op eieren lopen van de politiek correcten, ze zouden wel een kunnen radicalizeren. Een ware verrijking.

Noemt u dit ook positief? In feite staat er dit. Ik ben vooreerst trouw aan de fascistische ummah, niet aan het kafirland waar ik woon.

Een moslim kan onmogelijk alle gewoontes en gebruiken van kafirs overnemen want dat laat die ideologie gewoonweg niet toe.

Leggen zij de schuld voor de slechte kwalitiet voor vrouwen in islamitische landen bij hun gevaarlijke ideologie? Ik denk het niet. Denken zij dat de kwalitiet van islamitische vrouwen in Europa te danken is aan die gevaarlijke ideologie? Hoe denken zij over de kwaliteit van westerse vrouwen in Europa?

Door hoeren worden wij niet gecommandeerd.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53697
dat is dus typisch met zo'n mentaliteit is het verloren moeite om erover te argumenteren, je maakt u eigen verhaaltje ervan door te veralgemenen. Dat is dus de grootste fout
nubian is offline   Met citaat antwoorden