Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB
Ze zijn het niet afgetrapt, maar buitengegooit, dat is iets anders. Ruben heeft die discussies meegemaakt, deze mensen wilden de partij onbestuurbaar maken en dat net voor de gemeente en provincieraadsverkiezingen. Indien ze zich hadden toegelegd op dit verkiezingsjaar dan zou de BUB meerdere lijsten hebben kunnen indienen dan nu het geval is...maar ja het zij zo...
Voor de duidelijkheid, ik ben Rogier, niet Ruben, ik ben dus de secretaris van Ruben Cottenjé de Dauphin en ik merk alleen maar dat ondanks de eerder strakke statuten van BUB de partij een loyale en gemoedelijke werking heeft en dat we hier in West-Vlaanderen niets voelen van wat U verziekt noemt. U was net zoals Ruben provinciaal voorzitter, dus U had ook de macht om zelf Uw provincie te organiseren zoals Ruben dat succesvol doet. U moet nu niet op dit forum met vuile was gaan gooien voor zaken die geheel binnen Uw eigen "macht" lagen.
|
U ontbrak duidelijk wel bij deze besprekingen in tegenstelling tot u. Deze personen werden niet ontslagen maar hebben ontslag genomen. Indien u dit wenst stuur ik u de mail door.
Die loyale partij is zelfs zo loyaal dat alle beslissingen gestemd worden binnen een tijdsduur van vijf dagen en zelfs kan geschieden via internet of volmacht uitgezonderd wanneer het over de verkiezing van de voorzitter betreft. Dan hebben enkel de aanwezigen stemrecht. Ook de wijze waarop en wie uitgenodigd moet worden is niet opgenomen in de statuten.
Als voorzitter mag u alles ondernemen maar Hans kan voor alles zijn veto stellen m.a.w. ik mocht doen wat Hans of Bruno wilden dat ik deed.
Ik veronderstel dat BUB niet uw echte naam is