Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 13 september 2006, 07:42   #642
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
En we beginnen opnieuw.
Ondanks wederom herhaaldelijke pogingen van vriendelijkheid van mijnentwege, moet je weer de persoonlijke toer op.
Ik weet het wel, je gebruikt geen scheldworden, maar je beledigd (daagt uit) de poster, door te zeggen dat hij "cafepraat" vertelt.
Op een discussieforum moet je er tegen kunnen dat jouw meningen, beweringen, "argumenten" de grond worden ingeboord.
Jij ziet daarin "de persoonlijke toer opgaan". Daarmee benadruk je alléén een bekende eigenschap van believers: ze zijn emotioneel gehecht aan hun "argumenten".

Citaat:
Hieronder, in je antwoord aan exodus begin je met de uitlachsmiley.
En straks maar weer jammeren dat WIJ degenen zijn die U persoonlijk aanvallen. Ach ach ach.
Arme vriendin.
Zowat iedereen heeft u ondertussen door, hoor.
Want zie je, je herhaalt je spelletje te dikwijls.
Ik zie dat ondertussen Murray en Heftruck ook doorhebben (en ondervonden hebben welke "discussietechnieken" u erop nahoud.
Mijn discussietechniek is vragen naar bronnen als men "feiten" aanbrengt.
Wat blijkt keer op keer?
Jullie (ja, ja, jullie) "feiten" zijn al te vaak zo van die "feiten" die waar zijn omdat "iedereen het weet" of omdat "je dat ergens gehoord hebt maar de link ben je kwijt" en andere heel overtuigende bronnen!
Zo ging dat hier met het beton dat HELEMAAL tot stof werd herleidt, zo ging het met de elektriciteitspannes in de WTC, met de wijzijging van de procedures op 1/6/2001 (en hun impact), met de "Hebreeuwse klinkers in het zand", met de "winsten van Silverstein", om maar enkele heel recente voorbeelden te geven.

En omdat ik zo stout ben om naar bronnen te vragen die jullie niet kunnen of willen geven, schieten jullie en bloc op de stoute boodschapster (het "kreng" om één van jouw vriendelijke mede-believers te citeren).

Jullie doen maar, hoor. Het onderstreept enkel en alléén de inhoudelijke zwakte van jullie "argumenten".

Citaat:
Allez, hou u haaks.
Er breken nog "drukke tijden" voor u aan.
Misschien, maar dan toch niet door de zwakke "argumenten" en betwistbare "feiten" die jij en anderen hier aanbrengen.

Het kan uiteraard nog verkeren, zei je weet wel wie, maar voorlopig zie ik daar niets van, integendeel. Het Zembla-programma was weer eens een koude douche voor believers! Nog goed dat die expert op basis van een filmpje van 10 seconden en zonder iets over de schade te weten kon besluiten dat WTC 7 CD was!
Zo hebben jullie toch nog een strohalmpje.

En nu wacht ik geduldig op bewijzen en degelijke bronnen.