Los bericht bekijken
Oud 10 september 2003, 12:08   #80
Mohawk
Burger

Standaard

nou xenon word 't dan geen tijd dat men 't internet aan banden legt?
't aantal gevallen van zwaarlijvigheid zou der alleszins door dalen, en eigenlijk, drugs word gedeald in uitgaansgelegenheden, mensen gaan er zich bezatten, 'r komen ongewenste zwangzerschappen voor etc... waarom alle uitgaansetablissementen niet gewoon verbieden...
en sex? mensen raken d'r ook aan verslaafd...+wereld is toch te vol.

alles heeft z'n voor en nadelen. jij mag van mij gerust 'n pint drinken aan 'n normale prijs laat jij me dan m'n joints tegen 'n democratische prijs.

Ik ga met mijn verslaving om hoe 't mij belieft,
zolang ik geen mensen erdoor lastig val heeft NIEMAND d'r eigenlijk 'n fuck mee te maken.

edit: haha, deze ochtend stond 'r op de belangrijkste toegangsweg naar school politie, met drugshond ( moooi beest overigens)
iedereen tussen 2 politielintjes lopen... voorbij dat beest,
dat beest ging heel leuk zitten bij me (teken da'k iets bijheb, 'n passieve drughond dus) nou ik had niks bij.
een van die agenten zei tegen iemand geen sigaretten opsteken aub, dat verwart de hond. al degenen die 't zogezegd niet gehoord hadden steken sigaret op... nou had die kerel geen zin om uit z'n stoel te komen om hier iets aan te doen leek 't.
okay, wachten om gefouilleerd te worden. iedereen om de beurt gaan vragen of 'r 'n toilet was ( ze stonden op de stadsvest... de oude stadswal...geen bebouwing, alleen groen.) weten jullie trouwens dat 1 iemand fouilleren 'n half uur duurt?

ik heb ze zelfs drie kwartier aan 't lijntje kunnen houden
ik moest eerst m'n zakken leegmaken, dar zaten 3 pillen Hibitane bij, 'n middel dat lidocaine bevat. ik had 't voorgeschreven gekregen tegen keelpijn. vraagt die wout aan me: woazda? in 'n onverstaanbaar accentje.
kdacht laat ze nog maar eens wat uitvoeren: Lidocaine meneer!
natuurlijk wistie niet wat dat was. even de collega's raadplegen.
na 5 minuten komt ie terug vraagt aan me: "en woveu mot da na wer diene?" (vertaling: "waarvoor moet dat dienen?") "tegen de keelpijn meneer." hij begon al beetje girriteerd te raken. okay verderzoeken,
m'n broekzakken uitladen, geen probleem. ik: "meneer vanonder aan den binnenkant van m'n broek zit denk ik ook ne zakske"
dien mens bukt zich met zichtbare moeite. "hahaa twas maar vo te lache zenne mneer "

volgende hoofdstuk: mijne rugzak...
mens pakt m'nne rugzak vast, hoe leuke rugzakken dat 'r tegenwoordig zijn! 1001 vakjes! en die moest ie allemaal onderzoeken hehe :d
kzeg: "mneer gaat ge dien heeelemaal doorzoeken?"
"ja"
"amaaai daar gaat hge lang mee bezig zijn hoor!"
die zie zo'n zakske zitten, trekt da der uit sta d'r zo henne te zien
ne minuut
"mneer da zen boterhammen me choco meneer"
ah, ok.
nog 'n zakske, weer die domme blik...
"mneer da zen ook boterhammen"
doet zakske open (?) en ziet is heeeel vies
"ja mneer wie gaat er nu aan boterhammen van 2 weken oud rieken"
okay volgende vakske ( enkel in 't grootste vakken steken boeken bij mij haha alle boeke da'k heb, de rest is gevuld met ouwe plastic zakskes rekkerkes, kruimels etc... en die twee andere had ie eerst haha, 't derde vak heeft hij niet eens opengedaan. k mocht weg
k heb nu al veel gezever dertussen weggelaten.

moraal: flikken pesten is best leuk!
bleh
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden