Het zoeken van een complot achter de aanslagen in New York vind ik toch wat vergezocht, hoewel je met de politiek tegenwoordig nooit weet. Ik zou bijvoorbeeld nooit elk geheim van eender welke regering ter wereld willen weten, ook de Belgische niet, dat terzijde.
Soit, ik heb dus die beelden bekeken, eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik het enkel gezien heb in WMP en van een andere site en ik zie aan dat eerste vliegtuig dus niks hé! Als het effectief een aangepaste soort gevechtsvliegtuig is wat je op afstand kan besturen, wat is er dan gebeurd met de echte AA11? Nogal ridicuul dus...
Ook bij de tweede, die ik wel op die site bekeken heb, zie ik geen sporen van dat 'device' onder de rechtervleugel.
Hierbij moet ik weer zeggen dat de kwaliteit van filmpjes op het internet vaak niet je dat is, maar ik denk eveneens dat er freaks zijn of gewone televisiezenders die zuivere televisiebeelden zo kunnen uitvergroten zonder kwaliteitsverlies dat je bij wijze van spreken de uitdrukking van iemand door het raampje kan zien. Maw als er iemand duidelijke bewijzen heeft, waarom komt deze persoon daar dan niet mee naar buiten? Op beelden op internet zie je zo'n dingen natuurlijk niet.
Ik sta wel meer open voor de theorieën achter de aanslagen op het Pentagon, niet dat ik die zomaar geloof natuurlijk, maar als je de argumentatie van die complottheorieën bekijkt, kan je, of nu voor of tegen de VS, voor of tegen Bush bent, onmogelijk ontkennen dat er niet iets van waarheid in kan schuilen.
Stel nu, en dat is dan puur hypothetisch, dat het waar is en dat de Bushadministratie achter de aanslagen zit, dan is er maar één gepaste straf: de doodstraf voor zij die rechtstreeks betrokken zijn bij de aanslagen. Fair, niet?
|