beste Ambiorix, het was toch Dewinter die in Antwerpen de helft van de nachtwinkels wou sluiten ? Antwerpen is Leuven niet maar ik denk dat ons partijstandpunt hieromtrent duidelijk is, niet ?
95% zit er een Pakistaan achter den contoir die amper Nederlands kent.
Nachtwinkels hoeven niet te sluiten. In Leuven mag er door Tobback geen alcohol gekocht worden na middernacht, omdat men dat opdrinkt in de straten en lawaai maakt. Ik kan alvast zeggen dat er een paar zijn die daar hun voeten aan vegen maar je moet ze kennen.
Leuven heeft een vrij Vlaams karakter vind ik, ik vind dat prettig. Kwazi allemaal Nederlands en de migranten zijn meer bij elkaar zoals in Kessel-lo.
Ik ben niet tegen nachtwinkels maar als zelfs Tobback een avondklok na 4 uur s'avonds wenst in te stellen gedurende de weekends ja dan denk ik dat onze partij dat ook wel zou doen, laten we daarover niet hypocriet zijn hé

Er zijn een paar nachtwinkels in Brussel die aanstekers met de afbeelding van Bin Laden verkopen of andere moslimfundamentalistische symbolen.
Leuven is inderdaad een studentenstad, jammer dat studenten meestal links stemmen...