Los bericht bekijken
Oud 16 september 2006, 13:22   #14
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Ik heb toen niet ingegrepen omdat die moslimvrouwen erg agressief te keer gingen en ik geen zin in had om ook door deze nietsontziende moslimvrouwen te worden gemolesteerd....er stonden trouwens ook heel wat mannen te KIJKEN...... Wat ik wel heb vastgesteld is dat de aangevallen vrouw kalm en rustig bleef en zich krachtdadig kon verdedigen en losrukken uit de greep van de agressieve moslimmeisjes en uiteindelijk kon wegrijden....waarna er verder niets meer is gebeurd....tenzij dat enkele mannen (allochtone, blijkbaar van Aziatische origine) die uitzinnige moslimvrouwen probeerden tot bedaren te brengen.... toen ben ik maar vertrokken en weet niet hoe het verder is afgelopen.....
Helaba...heb zelf een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt in Hasselt...
Was met mijn hoogbejaarde moeder aan de arm aan het wandelen/shoppen in de Demerstraat...enorm veel volk (zo'n beetje Blankenbergeachtig)....toen plots een alarm van een winkel afging..op nog geen tien meter van mij poogde een dief met een hoop kleren uit een winkel weg te vluchten maar werd door twee winkelbedienden (vrouwen) aangeklampt...toen hij zich loswrong en het op een lopen zette reageerde ook niemand (ikzelf stond verbijsterd aan de grond genageld met mijn moeder aan de arm)...twee mannen (die duidelijk niet samenhoorden) vanuit het publiek sprongen spontaan naar voor en overmeesterden die man onder luid applaus van de gestupifieerde menigte...het waren ook allebei aziatische types...conclusie...ikzelf stond stijf van 't verschieten maar zij reageeerden onmiddellijk doortastend en accuraat..wij hebben nog veel te leren van die gasten...

voetnoot: de dief was een oost-europees type..weet niet of iemand een gesluierde vrouw zou hebben durven aanpakken...