Los bericht bekijken
Oud 17 september 2006, 12:28   #152
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ja hoor Feremans! volkomen juist! en daarmee dat aziaten geen zuivelproducten verdragen en er speciale medicamenten voor zwarten worden gemaakt;

Waar ga jij je IQ test afleggen? Ergens op de zuidpool, samen met de pinguins?
jij moet spreken
ken jij iets van geneeskunde ? ik vermoed van niet want dan zou je dergelijke onzin niet durven schrijven.
je vergelijkt appels met peren en dit is heel onwetenschappelijk en je maakt jezelf belachelijk
het is niet omdat bepaalde etnische groepen anders reageren op melk of medicatie dat je een argument hebt om te zeggen dat deze minder mens zijn, met een dergelijke argumentatie zou je net het omgekeerde kunnen aantonen.
In de wetenschappen zou men zeggen dat je een bias hebt, dit wil zeggen dat je kijkt naar de werkelijkheid met een vooringenomen mening en je zoekt allerlei argumenten van verschil en dit zie jij als bewijs van je stelling.

en apropos : je opmerking rond IQ is de kers op de taart dat je er toch allemaal niet veel van snapt.
Indien je nog in je middelbaar zit dan kan ik het nog begrijpen want dan moet je nog veel leren.
Indien je studies reeds achter de rug zijn dan hoop ik dat je geen hogere studies hebt gedaan want dan breng je hogeropgeleiden in verlegenheid
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden