Discussie: Nieuwe Kruistocht?
Los bericht bekijken
Oud 17 september 2006, 13:32   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Sinds in 1974 Eurabia werd gesticht, zonder enige democratische medezeggingschap van de burgers van het toenmalige Europa, blijken de kruistochten als een soort van veroveringsoorlog beschouwd te worden.

Voor dat onheuglijke jaar 1974 waren kruistochten de verloren BEVRIJDINGSOORLOGEN waarbij christenen hun christenbroeders ging helpen bij de toenmalige overrompeling door de muzelmaanse dictatoriale bezetters.

De toenmalige would-be bevrijders hebben die strijd verloren: heel het christelijke midden-oosten en noord-afrika werd onder de voet gelopen en islam werd de vigerende ideologie.
Hetzelfde was hier (in het vroegere Europa) gebeurd indien de geallieerden hùn bevrijding hadden verloren. We hadden hier evengoed allemaal duits kunnen spreken, en de benaming "domme blondjes" had de doodstraf kunnen betekenen. Blauwe ogen hadden kunnen leiden tot positieve disriminatie op hogescholen en verenigingen op basis van de juiste etnische achtergrond had voor extra subsidies kunnen zorgen.

Maar zoals het blijkt: de geallieerden van 40-45 hebben gewonnen!
Die van de kruistochten hebben verloren!

De resultaten kan men aan beide kanten duidelijk herkennen.

Benedictus (en nee, ik zal hem geen Benny meer noemen) voert geen kruistocht, tenzij hij Eurabia terug Europa zou willen noemen. Net zoals zijn voorgangers ook liever hadden gehad dat Constantinopel geen Istanbul werd.

Ik blijf me afvragen: wie zijn de huidige "zwarten", "ratten", collaborateurs?
circe is offline   Met citaat antwoorden