Discussie: Nieuwe Kruistocht?
Los bericht bekijken
Oud 17 september 2006, 17:38   #26
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Saoudi's zouden kunnen in een handomdraai een soort OCMW kunnen maken voor hun echte arme moslimbroeders wereldwijd. Maar hebben daar geen interesse in. En zwijg me over zakaat aub, we leven in de 21 ste eeuw.
Dan zouden ze misschien niet massaal naar europa moeten vluchten, maar hebben daar geen interesse in.

Zo zie je maar dat het ook een hypocriete boel is.

Wil je van Indonesië een welvaart staat maken!? Wel laat de Belgen het LEASEN voor 99 jaar. Een soort moderne kolonisatie maar zonder bloedvergieten en in beide partijen hun voordeel. Wij investeren in know-how en richten er bedrijven op, krijgen gratis de grondstoffen.
Mensen krijgen een menselijk loon "geen 3 euro per dag" wat ze nu daar betalen in de bouw!!!!!! En na 99 jaar is het contract af en kunnen ze op volle toeren winst maken en een goede sociale zekerheid creëren enz...

Zie wat de islam er in al die jaren er gebracht heeft, miserie en ellende, corruptie, onthoofdingen, bommen, kidnappen, moorden,.....................
hahaha
lees eerst mijn antwoord:
en wat de armoede betreft heb je wel gelijk, niet alleen in Indonisië, maar in alle moslim landen zonder twijfel ..
mischien jij als niet-moslim, zou ja bv saudie arabie als een islamitische land zien, maar volgens mij is dat een moslim-land en geen islamitische land ..
armoede, politieke en sociale probelem zijn gevolgen van kolonisatie, tot de dag van vandaag is er geen enkel land echt onafhankelijk ..
alle moslims willen islam als sociale en economische stelsel terug, maar daarvoor moeten ze een echte revolutie organiseren ....

weet jij wie de eerste stichter van OCMW (dus sociale hulp en kinderbijslag..)in de Geschiedenis is ???

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 17 september 2006 om 17:50.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden