Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ze schijnen ze nog niet allemaal te hebben:
zondag 17 september 2006 | Bron: belga
Blokwatcher krijgt zeventien kogels in de bus
BRUSSEL - Een medewerker van Blokwatch, de nieuwssite over het Vlaams Belang en extreem-rechts, heeft zondag zeventien kogels in zijn brievenbus gevonden. Hij vermoedt dat het incident verband houdt met de extreemrechtse groepering Bloed-Bodem-Eer-Trouw (BBET). In de zaak rond BBET werden zeventien personen opgepakt.
De betrokkene, Patrick Coeman, kwam de voorbije week meermaals in het nieuws als woordvoerder van Blokwatch in de BBET-affaire. Bij de kogels zat geen opeisingsbrief. De kogels hebben een blauwe kop en zijn van het type 9 mm para. Dat is het standaard pistoolkaliber dat door het Belgisch leger wordt gebruikt. Ze zijn niet vrij in de handel verkrijgbaar.
Coeman heeft de lokale politie van de zone Rupel ingelicht en is van plan klacht in te dienen tegen onbekenden. ,,Blokwatch herinnert eraan dat insiders reeds te kennen hebben gegeven dat de neonaziscène 'zeker zal terugslaan' na de arrestaties van de voorbije week'', stelt hij. kld
|
Net op TV gezien. Die Coeman kon er blijkbaar nog mee lachen (enfin, hij had een belachelijke smile op zijn gezicht). Blijkbaar triomferen de linksen weer. Als een rechtse over de schreef gaat, dan voelen ze zich de koning te rijk. Zulke dingen hebben ze graag, kunnen ze hun brainwash verder verkopen over het gevaar van extreem rechts en kijkt de brave burger niet naar iets anders.
In ieder geval vind ik de kogelactie alles behalve een slimme zet. Het speelt enkel in de kaart van de linkiewinkies en ik hoop dat volksnationalisten eens eindelijk gaan inzien dat het om een ideologisch, intellectuele oorlog gaat, die we enkel me een open dialoog en zonder geweld kunnen winnen.
Jammer genoeg is een open dialoog over bepaalde onderwerpen of het uiten van bepaalde meningen verboden, waardoor geweld de rede begint over te nemen.