18 september 2006, 09:41
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
De kans dat douanepersoneel een wagen op gas gaat kontroleren is zeer klein, tenzij het voertuig niet ingeschreven is als gaskachel.
Maar ik daag je uit. Probeer eens als particulier een goedkeuring te krijgen van de juiste instanties om officieel te mogen rijden op een alternative brandstof.
Heb dan ook geschreven dat je je aan de regelgeving voor voertuigen moet houden.
L.P. Gas is gewoon een soort methaamgas en kan dus zonder problemen vervangen worden door biogas, dat ook een methaangas is.
Als er geen directe wetgeving rond staat, kan een rechter nog oordelen in de geest van de wet, en als dat niet lukt, dan bestaan er nog genoeg regeltjes om je er altijd bij te lappen. het hangt er gewoon van af hoeveel moeite ze willen doen op dat moment.
Als je denkt dat de wetten niet moeten gevolgd worden door de rechters maar dat zij ze vrij mogen handteren om de belastinginners hun zin te geven en jou steeds ongelijk, hang je dan op. Je hebt een vooringenomen mening over rechters en hun werkwijze. Rechters zijn verplicht de wet te volgen en jij hebt het recht elke wetgeving in je voordeel te gebruiken zonder dat je ze overtreed.
1) koop die maar eens zijn reeds te koop in België, zoek zelf maar eens op Google.
2) tank die maar eens zijn te koop en de ombouw stukken voor conventonele voertuigen zijn ook gewoon in de handel verkrijgbaar en wettelijk.
3) een compressor loopt op electriciteit, of een duurdere op rode mazout. Denk je nu dat er geen tax op electriciteit zit? Ja wel krijg jaarlijks een rekening van die mannen met een getal op dat ik aan btw moet betalen voor de ontvangen betalingen op mijne prik die ik op het net lever.
Maar die reken ik lekker door aan mijn afnemer. mijn prik is gratis.
De staat laat alleen wandelen op blote voeten toe zonder er geld voor te vragen.
Als je dat werkelijk denkt en je niet beter wil informeren hier over, volg de raad hier boven op. Touw kost 25cent per meter in de Brico en je betaald er 25% btw op. Met 5 meter kom je ruim toe en dat leverd dan een winst van 1.25€ op voor de staat.
|
|
|
|