Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Kijk: met de beste bedoelingen zijn de grootste rampen aangericht.
Indien men jou hier bezig hoort, en vele andere mensen dan kan je als geïnformeerde mens enkel concluderen dat er een grote groep mensen op dit forum mekaar aan het zotpraten is met paardenideeën.
Het doorzetten van deze koers zal nog Europa, noch Vlaanderen noch Bachten-Maria Leerne helpen. Het richt schade aan.
Zelf de paus, die ik nu echt niet verdenk van een verborgen agenda te hebben, kan een ramp aanrichten door onvoorzichtig te zijn en niet na te denken over zijn woorden. Maar die meent het allicht goed, alhoewel hij natuurlijk een éénzijdige kijk heeft, anders was hij geen paus geworden.
Maar mensen die zoals jij constant aanzetten tot haat, die niet studeren, niet proberen te begrijpen, die niet naar échte oplossingen van échte problemen zoeken worden stilaan een gevaar voor onze maatschappij.
Op één punt heeft rechts gelijk: linkse mensen zijn te verdraagzaam.
|
Meneer Feremans, als ik volgens jou enkel aanzet tot haat, begrijpt u me compleet verkeerd. Ik kan er ook niet aan doen dat u enkel leest wat u wil om woorden uit een context te rukken en te misbruiken tegen mensen die het niet met u eens zijn.
En als er hier mensen elkaar willen zotpraten, is dat hun zaak. Ik ben een mens met een gezond boerenverstand, die de problemen van de multicul samenleving aan den lijve ondervindt.
Het is gewoon een feit dat elke plantensoort zijn beste voedingsbodem heeft, naargelang plaats en klimaat waar ze vandaan komt. Men moet een woestijnplant niet in een Westerse standstuin planten, want daar kan ze nooit zo mooi en zo gezond zijn als in de woestijn. Hetzelfde geldt voor een Westerse plant, die zal ook niet lang overleven in een woestijn.
Begrijp je? Alles en iedereen heeft zijn biotoop en het lijkt me beter om elkaar op deze manier te leren begrijpen, dan elkaar dingen op te dringen.