Los bericht bekijken
Oud 18 september 2006, 14:54   #100
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Heb dan ook geschreven dat je je aan de regelgeving voor voertuigen moet houden.
L.P. Gas is gewoon een soort methaamgas en kan dus zonder problemen vervangen worden door biogas, dat ook een methaangas is.
De regelgeving voor voertuigen is in de laatste jaren harder veranderd dan de zetelende politici. En zoals alle wetgeving in België is die zo ambigue als de praatjes van een advocaat.
LPG is een mengsel van propaan en butaan. De hoeveelheid methaan-aardgas dus- is miniem. Trouwens, energetisch gezien is aardgas/biogas een natte scheet in vergelijking tot eenzelfde volume LPG.

Citaat:
Als je denkt dat de wetten niet moeten gevolgd worden door de rechters maar dat zij ze vrij mogen hanteren om de belastinginners hun zin te geven en jou steeds ongelijk, hang je dan op. Je hebt een vooringenomen mening over rechters en hun werkwijze. Rechters zijn verplicht de wet te volgen en jij hebt het recht elke wetgeving in je voordeel te gebruiken zonder dat je ze overtreed.
De Belgische wetgeving is zo krom dat zelfs een laserstraal het bochtje om getrokken word. Net zoals een Bijbel of een Koran kan je alles wel verklaren en in je voordeel trekken.
Het enige je nodig hebt is een goeie, duurbetaalde advocaat. Wat je nu betaald, de kennis en ervaring, of het etentje met de rechter of zijn partijgebonden meerderen, da's een andere vraag.
Mijn vooringenomen mening over rechters komt uit mijn ene bittere ervaring.

Je gratis electriciteit. Heb je dan zoveel zonnepanelen? Of een varkenskwekerij met biogasopvang? Windmolen?
Wat het ook mogen wezen, elk van die grapjes vergt en de toelating van stedenbouw en een bult geld om te investeren. Ik krijg de toelatingen niet, want ik woon zonevreemd in erkend waardevol erfgoed. En de bult geld, tja, de bank zal staan springen.

Luchtgetankte voertuigen. Ik ben thuis in die technologie, en ben best in staat belangrijke delen zelf te maken. Maar dan heb ik een voertuig met een bereik van +/-100 km, zonder mogelijkheid bij te tanken. En waar waarschijnlijk elke politieagent/douanier gaat van likkebaarden om zijn/haar bonnenboekje vol te pennen.

Kwestie van een luchtaangedreven voertuig te kunnen kopen.
De Firma MDI belooft al sinds 1998 om hun air car snel op de markt te brengen. We wachten nog steeds.
maddox is offline   Met citaat antwoorden