Aan Cris demeyer wil paul the fighter hierin vermelden dat ons koningshuis toch nog steeds van de vroegere machtige excessen en misbruiken die gekend zijn , dit heden nog mooi blijft handhaven en alzo mede overgeerft heeft dit ten kost van onze bevolking nog steeds .
Hierbij niet te vergeten zijn onschendbaarheid die hij hier nog heden steeds misbruikt voor....(vul zelf in ) zijn democratie met de nadruk op het woord zijn , daarbij weegt uw argument nummer êên niet op aangaande de economische belangen van ons land daar er andere faktoren hier een rol spelen namelijk zijn eigen instellingen (regering ea ) die hier hun graantje van meepikken en dan belanden wij alzo bij het kapitalisme dat de kloof tussen de bevolking doet vergroten en zijn bestuur , weet dat ik hier mijn mening uiteenzet daar ikzelf staatsgeheimen uitgepluisd heb aangaande deze overheden en waar ook ons koningshuis bij betrokken is in bepaalde misdrijven , deze wandelen heden ( NU ) ook over lijken om deze excessen en misbruiken te kunnen blijven handhaven en waarvan nu heden ook onschuldige burgers uitgerangeerd worden , wel op een fijne subtiele manier zodat onze bevolking in het ongewisse blijft .
hierbij had ik vroeger ook een ander kijk op ons koningshuis maar indien U dit zou ontdekt hebben wat ik heden weet en bewijs en getuigen kan van voordragen zou U uw woorden ook anders rangschikken , doch dit konden jullie niet weten .
dat ik hier schrijf is geen meningsuiting maar de harde realiteit van onze monarchie met zijn instellingen of wil ik hier schrijven de grootste officiele maffia van ons democratisch Belgie .
ps: voor u niet teleur te stellen geef ik u dit nog :achttal weken geleden werd minister van justitie Verwilghen en minister Vandenbroucke door mij in beschuldiging gesteld van folteringen , poging tot moord , moorden , oplichting van de bevolking door misbruiken in de sociale voorzieningen , en als hoofdklapper onze eigen Albert II die in mijn zaak opdrachtgever is tot poging van ....?en waarvan keihard bewijs in mijn bezit , dit is geen lachertje meer en weet dat de volledige media op de hoogte is gebracht door mij !!!!!!!! hiervan dit voor mijn eigen veiligheid , maar de censuur is nog niet opgeheven in deze zaak .
Hierbij herzie uw standpunt maar is over de definitie van ??????
groeten van paul....fighter 4justice
|