19 september 2006, 10:36
|
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas
I "Ende gij solt gansch het talloor opeeten!"
In de gehele lijn van absurditeiten en bizarre vormen van repressie, gaat minister Inge Vervotte (CD&V, bevoegd voor welzijn, volksgezondheid en gezin) modellen op de catwalk verbieden die niet "gezond mager" zijn (naast de catwalk mogen ze blijkbaar wél lopen, maar dat kan haar niet boeien). Wat dat "gezond mager" nu juist inhoudt, bepaalt de minister wel voor u. In een ver land viel een model doodt, en dat mag blijkbaar niet. Een gezond mens zou zeggen: "Ja, kind, dan had je je bord maar leeg moeten eten," of "Misschien had ze dat zelf wel gewilt," neen, de minister moet er een schepje bovenop doen: "De Staat had er moeten zijn om haar bord te doen leegeten."
|
Eesrt tonen ze kleren en dan moet je anorexisch worden om erin te kunnen.
In Spanje hebben ze dat ook al verboden.
Citaat:
II "Politie geeft nu ook adviezen weg tegen de wet in. Stel zelf je top-tien samen!"
Dat mensen het weten is er waarschijnlijk wat uit, maar men is in dit land verplicht bij wet (en strafbaar) om mensen die aan de voordeur van uw eigendom komen een glas kraantjeswater te geven (en ze een toiletbezoek te gunnen). Blijkbaar weten de dieven dat weer wel, want er komen rapporten binnen van mensen die van die wet gebruik maken om binnen te dringen in huizen. Wat doet de politie? Zegt zij: "Ja, we wisten tweehonderd jaar geleden nog niet dat zoiets ooit wel eens zou gebeuren [*kuch*], dus we schaffen die onnozele wet af," neen, ze zegt: "Ajama als je een vermoeden hebt dat het een dief is, gewoon niet binnen laten." Ik ben benieuwd wat het Centrum voor Geijkte Wensen te zeggen zal hebben op een oude blanke dame die een jonge allochtoon niet binnen laat omdat ze vermoedt dat het een dief is waar de politie dat haar gezegd heeft te doen maar het eigenlijk niet legaal is. Dat wordt weer duimen en vingers aflikken, binnenkort.
|
|
Oplossing: ga op het eerste verdiep wonen, zoals ik.
|
|
|