Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bourne
Goed, u stelt hier een probleem vast. En dat is correct, 100% gelijk.
Maar wat gaat u dan doen dat de SP.a niet gedaan heeft. Problemen vaststellen kan iedereen, ze oplossen???
Waarom zou men de SP.a niet nog eens een kans gunnen, al moet ik toegeven dat ik soms denk dat ze al kansen genoeg hebben gehad.
|
Zoals u zegt hebben ze al kansen genoeg gehad. De SP.a heeft al veel te lang kunnen teren en profiteren van de strategie van het minste kwaad zonder dat ze er later erkenning voor hebben gegeven. Bijkomend probleem in uw stelling is dat ze absoluut niet meer geïnteresseerd zijn in die sociale problemen en dat ze zich in eerste instantie richten tot de hogere middengroepen en cultureel-economische elite van dit land. De SP.a probeert al een decennium af te komen van hun imago dat ze opkomen voor de mensen met een laag inkomen en mensen die in de marges van de samenleving wonen. In veel discussies met SP.a'ers die ik heb gehad ontkennen ze gewoon dat er problemen zijn en ben ik "verzuurd". Daarom ben ik het niet met u eens als u stelt dat iedereen het probleem vaststelt, wat inderdaad de eerste stap is.