Los bericht bekijken
Oud 19 september 2006, 19:26   #126
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeyserH Bekijk bericht
Mariakerke ligt nogal ver van het centrum hé?
we zijn de veldstraat en de sint-michielshelling gepasseerd, vlak langs het autovrije stadscentrum dus
Meneer heeft weeral eens geluk gehad zie ik. Waarom mocht jij door en wij niet?
10 dat is een hele hoop.
tientallen, dat gaat dus van 10 tot 100
Er zijn daar slechts 3 café's met een klein terras.
maar ze waren wel open, uw punt was dat er niets open was
Te voet gelopen van de vrijdagsmark, oude markt, hondenmarkt en terug en niks gevonden.
Ik heb uiteindelijk aan de dampoort iets gevonden.
Kouter ben ik niet geweest (er is daar toch niks)
Dat is interessant in het centrum. (over het park)
langs de ene kant neuten dat de gezinnen uit het centrum wegtrekken en dat de speeltuin u niet aanstaat, maar langs de andere kant geen groen in de stad willen, goed bezig. Dat stuk van de bibliotheekstraat is gewoon overbodig en de nieuwe invulling van het park en de omgeving wordt uitgebreid besproken met de buurt (zie hier)
Welja je hebt gelijk er zouden nog wat van die straten dicht moeten.
De Blandijnberg zou een goed begin zijn.

Je leeft in andere stad dan de meeste Gentenaars, vrees ik. Ga astublieft eens hier heen en kijk hoe een echte Gentenaar zijn stad beleeft.

Laatst hoorde ik iemand zeggen dat mensen op VB stemden omdat een steen in hun voetpad los zit of er een vuilbak in de straat is omgesmeten en toen dacht ik, de redenen gaan dieper dan dat. Blijkbaar dacht ik verkeerd...
En doe me een plezier en misschien uzelf ook trouwens, ga zelf volgende zondag persoonlijk eens met de marktkramers praten op de plaatsen die ik u gaf.
Ondek Gent eens zoals het is en vraag hun ongezouten mening eens met het verschil tussen vroeger en nu.
Gewoon vragen, nu aanstaande zondag 24 september.
Alhoewel het is "flikkendag" de straten zullen allicht "ééns" vol zijn dan.
Pak een andere zondag naar keuze.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 september 2006 om 19:37.
Mambo is offline