Los bericht bekijken
Oud 20 september 2006, 08:51   #8
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nu Belgie die prestigieuze ambassade uit geldnood verkoopt, is het misschien een optie voor Vlaanderen om dit gebouw te kopen en vandaaruit haar aanwezigheid in het Oosten te promoten ...

heeft de CD&V zoveel lef ? wat denkt N-VA hiervan ?

volgens mij zou het

1 een stevige stunt zijn om Vlaanderen op de kaart te zetten
2 een mooi steunpunt opleveren om economische banden aan te halen
3 het buitenland een mooi bewijs leveren van het verschil tussen Belgische en Vlaamse solvabiliteit ...

wie is voor ?
Ik vind dat wij dat geld (ik heb me laten vertellen dat het over een bom geld gaat) beter kunnen gebruiken als oorlogskas om de bange vlaamse man te overtuigen dat hij geen angst (fear has to rule) moet hebben van een zelfstandig Vlaanderen.

Het zijn de schatplichtige Beligicisten �* la De Croo, Eiskens enz die de mensen willen wijsmaken dat we economisch zouden achteruitgaan na de onafhankelijkheid...quod non uiteraard.

Wat ik persoonlijk zou doen met die oorlogskas is de sossen omkopen om voor één keer eens mee aan de kar te trekken om via onafhankelijkheid de diefstal te stoppen op de mensen waar zij zouden moeten voor opkomen én om via dezelfde weg de sukkelaars in Wallonië ook een kans te geven op welvaart...