Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Dat is de theorie, in de praktijk is het nogal vaak anders... Een vriend van mij werd als kind aangerand door een priester en ook mijn vader vertelde van een priester die - in de broederschool waar mijn vader les volgde als kind - niet van de kleine jongentjes kon blijven. De slachtoffertjes in die school werden aangemaand om hun mond te houden als ze hun schooljaar niet wilden herdoen, en ook die vriend van mij werd onder druk gezet van de superieuren van die aanrander om die priester vooral geen slechte naam te geven (als hij de RKK toch een slechte naam zou geven, dan zou hij in de hel terecht komen). Als kind kan je niet op tegen het machtsmisbruik van 1 misdadige priester, zeker niet als hij gesteund wordt door zijn superieuren die om te voorkomen dat de Katholieke Kerk een slechte naam krijgt alles in de doofpot willen steken.
Toen er toch iets teveel roddels kwamen over die priesters werden ze naar een andere parochie over geplaatst, zodat ze weer verder konden doen met hun kindermisbruik, wetende dat ze beschermd worden van bovenaf...
|
dit mijn beste , heeft te maken met het NWO/illuminati verhaal!
Zie aldaar
Pin d'Ar