Discussie: Armoede& werk
Los bericht bekijken
Oud 20 september 2006, 21:51   #22
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Weet je, al die diensten en personen die geacht zijn hulp te bieden zijn de eersten om spontaan in staking te gaan als hun eigen loon een halfuur te laat komt.
Of als er niet tijdig opslag is.
Of als de index er niet bij ligt.

Maar het zijn even goed de eersten om de anderen wandelen te sturen en nog eens uit te lachen daarbij.

Spijtig maar waar een mens staat er steeds opnieuw alleen voor.
Ik lig mij al zowat de halve dag (sinds ik leeuw zijn post las) te bedenken dat er toch ergens iets/iemand moet zijn, waar dit daadwerkelijk kan bij aangekaart worden, waar ze er zich echt toch mee bezig houden. Er moet toch iets zijn dat we kunnen doen. Ik kom er nog wel op, en zal het niet nalaten dat te gaan doen. Al moet ik hemel op aarde verzetten, ik ga nog deze week deze post persoonlijk voorleggen op een paar partijbureaus en luisteren zullen ze naar me. Iemand moet ingrijpen in zo'n situaties. En als er nu één ding is dat ik geleerd heb in het leven, is dat ik mij niet zomaar laat afschepen door eender wie. Zij kunnen hard op tafel slaan, wel dan zullen ze iemand tgo zich hebben die harder slaat op die tafel. Net dat is de kracht van Leeuw, en dat is iets dat ik mij ook eigen gemaakt heb de laatste jaren.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden