Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Gijse simpele ziel, ik bewonder u waarlijk.
|
Wie zou hier de simpele ziel zijn? Toch wel degene die vanachter zijn computerschermpje elke moslim als aggresieve vijand ziet. Arme blanke bange man.
Citaat:
Ge schrijft dat dat momenteel in de moslimwereld nog te gevoelig ligt...wanneer zal dat in de moslimwereld dan niet meer gevoelig liggen denkt ge? Juist ja, als iedereen moslim zal geworden of onderworpen zal zijn, met minder gaat de koran niet akkoord trouwens.
|
Bullshit! Marokko, Turkije en Tunesië zijn ook Islamlanden en daar is er democratie. Meer nog, die landen zijn nog vrij westers getint! En dan komt er hier weer een held af dat 'alle moslims' fundamentalisten en agressors zijn. Ach ja...
Citaat:
Wat plo, hamas en andere djemiaa el islamiaa betreft, weet wel dat in hun versie van de kaart van hun regio Israël nergens voorkomt... zegt dat niet genoeg?
|
plo, hamas en... daar zeg je het al. Waar verdedig ik die organisaties? Denk je nu echt dat de gewone Palestijn gebaat is bij een aanslag in Israel? Ze zullen er niet om treuren, eerder het tegenovergestelde, maar dat wil niet zeggen dat elke Palestijn, laat staat elke moslim een extremistische terrorist is...
Wat vind je trouwens van de kolonisatiepolitiek van Israel? Rechtvaardig zeker? Dan ben je niks anders dan één grote hypocriet! Want voor Israel heeft Palestina evenveel bestaansrecht als vice versa, getuige hun niet aflatende bouw van nederzettingen in Palestina.
Kijk eens naar reportages over het MO-conflict, dan zie je wie de echte agressor is...
Citaat:
Het conflict moslims/de rest wordt gevoed, aangemoedigd en zelfs aangeraden door de koran (lees hem eens, het staat erin, meer dan één keer zelfs) dus terrorismebestrijding is terug te brengen tot koranbestrijding.
|
Een pure moslimhater als u leest de koran? Amehoela! Alweer zoiets hypocriet. Ik wil nog altijd het bewijs zien dat elke moslim (want dat beweer jij onrechtstreeks) de vernietiging van alle ongelovigen wil zien. En kom niet af met Hamas en co. want dat zijn uitzonderingen die je in onze wereld ook tegenkomt...
Citaat:
Tenminstte, als ge ook onafhankelijk van geest wilt blijven
Dutch
|

Ik heul tenminste niet mee met de algemene tendens tegenwoordig om moslims van alles de schuld te geven. Onafhankelijk van geest? Daar moet jij over zwijgen...