Los bericht bekijken
Oud 21 september 2006, 13:44   #91
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Ik heb helemaal geen probleem met atheïsten , en ik mag ze niet beoordelen (ben gewoon een mens).
Maar ze zijn zeker verdwaald .. ze denken dat dit leven alles is, ze hebben een hand van hulp nodig .. een hand die ze naar de waarheid naar de islam moet leiden ..
No thx, als er een religie is waarin ik me zou (vrijwillig) bekeren zal't eerder boudhisme zijn, en geen islam, christelijk of ander ding.

Citaat:
{Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in de God gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. de God is Alhorend, Alwetend.}
(Koran)

volgens mij zijn de atheisten aanbidders van satan.

Hoe aanbid men iets waarvan men niet gelooft dat het bestaat? Ik ben atheïst, volgens mij bestaat god niet, en satan ook niet, hoe kan ik dan satan aanbidden?

Citaat:
ze geloven niet in satan, maar ze doen wat de satan wilt, de satan wilt graag zien dat de mensen niet meer in de Schepper geloven, en dat ze niet in het leven na de dood geloven .. etc
En die "satan" wil dat omdat....?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden