Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2002, 08:12   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Knuppel,
suggereer jij dan, dat ze Bertansjo iets zouden in het vooruitzicht gesteld hebben voor de volgende kiezingen?
Zou die zijn integriteit echt verkopen voor een bord linzensoep?
Zou die zich echt laten verleiden door de lokroep van de macht en het geld?
Zou hij ook de vlaamsche zaak ontrouw zijn, en ze verraden terwille van zijn geldzak?
Is hij dan ondanks zijn zilte tranen even krapuleus als elke ander gehaaide politieker?
Hij is toch voorgoed verbrand, en ongeloofwaardig?
Hij kan toch zo fijn met de billen bloot?

Zou hij mij in extremis dan toch teleurstellen?
Superstaaf,
Jij weet best dat ik niets "suggereer".

"Integriteit" is een bloempje dat in de hele politieke wereld nu eenmaal weinig kans maakt.

Voor een bord linzensoep, macht en geld vallen ze stuk voor stuk.

Wie onderhandelde trouwens mee het Lambermontakkoord? Krunkel en Bertje. DAAR werd de Vlaamse zaak al verraden door die twee! Daar mag NU iets tegenover staan vanwege de medeverraders nietwaar?

Sinds wanneer garanderen zilte tranen dat een politicus NIET "krapuleus" zou zijn?

Verbrand en ongeloofwaardig is Anciaux allang maar weinigen durfden het tot nu toe zeggen. O.a. Luc vander Keelen maakte zagemeel van Anciaux de voorbije week.

Moest de partij van Stijve Stunt er heel zeker van zijn dat het vroegere "stemmenkanon" hen meer stemmen zal doen verliezen dan winnen ze zouden hem scrapuleus uit hun rangen geweerd hebben.

De kiezer heeft echter het laatste woord en als ik zie wat het mijzelf kostte om mijn eigen ogen open te krijgen dan vrees ik voor het ergste. Bertje hoopt en bid intussen...evenals zijn nieuwe "Belgicistische" partij.

Goed voor jou nietwaar Staafje? Met dergelijke volksverraders zal het Belziekske nog lang gedijen zeker?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden