Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Tiens je zegt juist dat het allen tegen één en tegen het VB is, dus XX procent stemt tegen het VB.
|
Ik wist dat je die opmerking ging maken; ik had je voor moeten zijn. Wie niet voor het Vlaams Belang stemt, stemt er tegen omdat alle tegenstanders van het VB op hetzelfde links varende schip zitten. Maar wees er maar van overtuigd dat op dat schip heel wat mensen zitten die NIET tegen het VB zijn. Kijk maar naar het hoge percetage kiezers in elke partij die met het VB in zee zouden willen gaan.
Niet elke niet-Vlaams Belang kiezer is tegen het Vlaams Belang, maar elke niet-Vlaams Belang kiezer steunt wel het anti-Vlaams Belang beleid. Gelukkig kunnen we daar almaar meer mensen dat doen inzien. Op 8 oktober zal dat weer blijken.
Citaat:
Ik heb hier in de tijd al verschillende standpunten neergezet van citaten van VB mandtarissen tov homo's, niet bepaald lief te noemen...
|
Ik hou me aan de partijstandpunten aangaande.
Citaat:
Nu en de homo's in het VB die moet het weten hé maar ze moeten nadien niet komen janken; maar ja een homo in het VB mag zich wrsch niet outen en mag wrsch niet opkomen voor de rechten van de holebi's hé, die moeten schoon zwijgen... man man man
|
Man, man, man, ik weet nu al dat je door mannen geobsedeerd bent.
Een VB'er loopt niet te koop met zijn seksuele afwijkingen. Hetero is de norm, maar van zodra ik zou ondervinden dat mensen met een seksuele afwijking (skatofielen, sm'ers, ...) omwille van die geaardheid geweerd zouden worden, is het voor mij met het VB gedaan. En weet je waarom? Niemand zit volgens de natuur perfect in elkaar, zij het seksueel of op andere vlakken.