Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo
Ik denkt dat ik meer anti VB ben dan U en toch zal ik nu VB stemmen.!!
|
Ah leg uit. Waarom NU wel VB, hoewel ge er tegen bent en er blijkbaar vroeger niet op stemde?
Citaat:
-ik heb geen problemen met walen.Eigenlijk zijn de problemen met walen politieke problemen. En niet onder de mensen.
-Koningshuis ocharme, die mogen blijven bestaan van mij
-België zou ik ook liever zien blijven bestaan.
|
En gij gaat op het VB stemmen?
Citaat:
Maar er is maar een partij die de extrem moslim aanwezigheid kan doen remmen en het is het VB jammer genoeg. En als ze iets te zeggen hebben moet je zeker niet denken. Dat ze alle moslims gaan doen VERGASSEN.
Daar ze steeds zullen moeten rekening houden met andere partijen.
Waar ik wel bang van ben dat is, dat het moslim probleem grote proporties aanneemt omdat we nog jaaaaren er niets zulen aan doen. En dan we dan zouden kunnen hervallen zoals in WOII. Dit in heel europa, burgeroorlog.
Nu moeten we beslissen wat de toekomst zal brengen.
|
Het zijn juist mensen zoals gij die bang zijn voor zo'n "burgeroorlog" en extreem achterdochtig worden, die uiteindelijk voor zo'n "burgeroorlog" gaan zorgen.
Ik zal het u met een heel eenvoudig voorbeeld uitleggen. Stel ge woont in Antwerpen, in Borgerhout of Hoboken bijvoorbeeld. Het VB krijgt daar een absolute meerderheid. Wat gaat het gevolg zijn, op korte of lange termijn?
Rellen. Haat. Enz.
En dan gaan de twee grote groepen "probleem-moslims" zich bij elkaar aansluiten: de crimineeltjes die amper naar de moskee gaan en liever naar Amerikaanse hiphop luisteren enerzijds, en de geloofsfanatici en paranoïde anti-zionisten met terroristische plannen anderzijds. En voil�*, daar hebt ge uw "burgeroorlog" al op kleine schaal.