Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
ik ga nu stoppen met lullen leeuw - je bent een vrij mens - en het zal je ongetwijfeld goed doen om voor één keer eens een tijdje alleen maar aan jezelf te denken maar weet dat - verdorie weet ( tranen in de ogen ) dat je bij elk van ons ten allen tijde zelfs bij nacht en ontij welkom bent, dat je over een ontzachelijk groot sociaal en spiritueel en intellectueel kapitaal beschikt. dat je ook buiten vws gigantisch veel vrienden hebt en dat je wat men ook kan zeggen nooit ook maar enigszins medeplichtig bent geweest aan deze rotte kapitalistische wereld. Wat er ook gebeurt als het aan jouw had gelegen dan hadden we in een veel betere wereld geleefd.
Inchallah
|
Het is jullie
solidariteit die mijn 'virtuele leven' gered heeft. Dat en niets anders. Bedankt dat jullie naar Kortrijk kwamen en bedankt dat ik dat mooie scherm in ontvangst mocht nemen.
Bedankt ook voor de bijdrage aan de voorstelling aldaar van CAP, ik vond het een van de interessantere gesprekken waar een aantal zeer interessante punten naar voren zijn gebracht.
Ik vind het spijtig dat ik in een opwelling van emoties en pijn zo'n boosaardige posting gedaan heb. Ik wilde er niemand mee kwetsen.
In ieder geval heb ik nu alvast weer een scherm en kan ik weer meedoen, dat betekent ook voor mij wel veel. Het is zeker voor een groot deel mijn oog op de wereld. Moest ik niet nu en dan op politics kunnen komen, noch op andere websites, dan zou ik wel snel helemaal vereenzamen denk ik.
Hoewel, ik heb overal nog wel vrienden en ben sociaal genoeg om er te kunnen maken. Gelukkig maar, veel mensen kunnen dat nu eenmaal niet en zijn veel meer in zichzelf gekeerd.