Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
als ministers en zelfs de premier het nodig vinden om op gemeentelijke lijsten te gaan staan (in Nederland bvb onbestaande) dan zijn zij het die van de gemeentelijke verkiezingen een 'nationale test' maken uiteraard, dan moet je niet verschieten als 70% vd kiezers zegt nationaal te zullen stemmen (en dan is het een strategische blunder van als partij nog een gemeentecampagne te voeren) ... jammer maar waar ... en wie is er begonnen met die vertoningen ? die politieke stoelendansen telkens ?! paarsgroen en paars, me dunkt ...
|
Hier heb je een punt, maar vertel me eens, is het toeval of met opzet dat je maar op een deeltje van mijn post reageert? Graag ook een reactie op het onderstaande (alsmede gelijkaardige posts van mede-forummers) :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza
Daar waar Groen! het presteert om vrijwel iedere straat te vermelden met er aan gekoppelde concrete voorstellen om de plaatselijke situatie te verbeteren is er van dit alles bij het VB niets terug te vinden.
Gelet op de omstandige verkiezingsfolder van Groen! is het vrijwel niet meer nodig om hun programma op te vragen, van het VB heb ik geen flauw idee wat ze van plan zijn (nog meer klagen en zeuren misschien?).
Alternatieven en concrete voorstellen? Nog nooit van gehoord, mijnheer....
|
Het is trouwens opvallend dat er in deze topic maar weinig beweging van de blokkers te bespeuren valt ...