Los bericht bekijken
Oud 23 september 2006, 09:04   #193
De rode baron
Partijlid

De rode baron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Een goede inplanting is een voorwaarde om te kunnen scoren maar de verkiezinngen in 2007 kunnen gebruikt worden als een middel om die implanting te verstevigen. Geen enkele partij die zich ernstig neemt kan het maken om niet deel te nemen aan de verkiezingen van 2007. Nu, laten we eerst de volgende horde nemen vooraleer al aan de verkiezingen te denken.

Ik zou niet weten waarom we het over iedere punt en komma met elkaar eens zouden moeten zijn. Als we het eens zijn dat er een andere politiek nodig is en dat we niet moeten rekenen op de traditionele partijen vind ik dat al heel wat.
Ik dacht dat het de bedoeling van deelname aan de verkiezingen was om het Vlaams Belang achteruit te dringen en niet om zich beter in te planten? Met 0,5% zal dat geen van beiden lukken. Je kan daarmee alleen de PVDA wat concurrentie aandoen.
En, denk je nu echt dat de leden zullen toestromen naar een partij die nu nog niet bestaat, nog niks bewezen heeft, een vat vol tegenstellingen zal worden en electoraal niets zal betekenen?
Nooit aan gedacht wat het effect kan zijn van een kater?
De rode baron is offline   Met citaat antwoorden