Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Ja, er zijn idd nog een massa onderzoeken die gedaan worden.
En men is idd aan het onderzoeken of men buiten onze dampkring energie kan winnen en dan naar hier brengen.
En ik ga niet zeggen wat mij idee en gevoelens zijn als ik daarover lees.
En ik weet dat er onderzoeken worden gedaan, ik heb nooit gezegt dat er geen worden gedaan. Maar zoals je zelf schrijft, zijn de gesubsideerde onderzoekers blijkbaar meer bezig met de onderzoeken die in utopia thuis horen dan met deze die realiseerbaar zijn.
|
Je moet mij geen woorden in de mond leggen. Ik had het over één alternatief met utopische proporties, waarvan de onderzoeken reeds gedaan zijn en verder opgedoekt zijn. Onderzoeken die door de NASA uitgevoerd werden trouwens. Ik heb absoluut nergens gezegd dat ze voor de rest ook allemaal bezig zijn met utopisch onderzoek (tenzij jij wil gaan stellen dat alle alternatieven die ik aanhaalde utopisch zijn).
Realiteit is: er zijn massa's onderzoeken die lopen en waarop men zich baseert om uitspraken in deze of gene reichting te doen; je stelling dat ze daar vanalles over vertellen zonder bron of met verouderde bronnen, raakt dus kant noch wal.