Los bericht bekijken
Oud 23 september 2006, 13:13   #234
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Denk dat jij echt niet weet radioactieve stralingen eigenlijk echt zijn en doen.
En ik kan echt niet inzien dat iets wat steeds in het milieu komt, met of zonder hulp van de mens schaderlijk zou kunnen zijn dan radioactieve stralingen.
Dus nu mag jij mij eens even gaan uitleggen wat er dan gevaarlijker is en schadelijker dan radioavtieve stralingen. En dit zonder af te komen met de hele rimbambel van veiligheidsmaatregelen, want die hebben reeds bewezen te kunnen falen.
Jantje; radioactieve straling is er ook in de natuur, dat de mens er nu is of niet. Sommige plekken zijn van nature uit zelfs radioactiever dat de omgeving van het huidige Chernobyl. Zelfs jij bent radioactief.

Over wat jij denkt wat ik al dan niet weet, hebben we het al vaker gehad. Je doet maar op met je veronderstellingen, maar weet dat je er niets mee bewijst.

En wat is er schadelijker dan radioactieve straling? Verhoogde concentraties van CO2 uitstoot; verhoogde concentraties van NOx en SOx uitstoot; verspreiding van zware metalen; allemaal zaken die schadelijk zijn, en waar je weinig tot geen afdoende bescherming tegen hebt. Tegen radioactieve straling, heb je die wel (zoals Maddox hierboven al aangeeft)

Laatst gewijzigd door Sfax : 23 september 2006 om 13:15.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden