Los bericht bekijken
Oud 15 september 2003, 08:36   #154
Bece
Parlementsvoorzitter

Standaard

Dies.
Je hebt er terug naar verwezen en ik ga wel een weddenschap met je aan.

Citaat:
En Bece achter de vuilkar lopen is niet minderwaardig, maar het vergt wel een stuk minder scholing en blijkbaar zijn de mensen niet bereid om hiervoor evenveel te betalen als ze doen voor een bezoekje aan de tandarts en dergelijke meer.
Geen enkel individu kan een invloed uitoefenen op de loonverdeling op de arbeidsmarkt. Wat andere bereid zijn te betalen zal men kunnen verdienen, niet meer (wel minder)
Ik durf gerust beweren dat een vuilnisman binnen de kortste keren 5000€ per maand verdient.
Hiervoor moet ik enige maatregelen nemen.
1. Het is wettelijk alleen toegelaten aan de werknemers die nu het statuut van vuilnisman hebben om het vuilnis op te halen. Overtreding hiervan word gestraft met een boete van 10000 tot 1000000€ en/of een gevangenisstraf van 1 tot 10 jaar.

Alle vuilnismannen leggen nu het werk neer tenzij hun inkomen word opgetrokken tot 5000€ per maand.

Hoe lang denk je dat het gaat duren voor de mensen wel bereid gaan zijn om de vuilnismannen 5000€ per maand gaan betalen.
Absurd. Absoluut niet. Nu zijn het de dokters/ advocaten/ grootindustrielen/ misdadigers die hun wetgevende machten misbruiken om de wetten aan hun behoefte aanpassen. Waarom zouden het niet eens de vuilnismannen mogen zijn?