Los bericht bekijken
Oud 23 september 2006, 14:15   #14
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC Bekijk bericht
Dat laatste is het allerbelangrijkste! Een strijdbare Limburgse Leeuw betekent voor de beweging veel meer dan een financiële bijdrage.
En mensen als Limburgse Leeuw kunnen ze bij het VWS zeker gebruiken, want als het van die andere zal afhangen die gisteren op het debat was in Kortrijk, zal men niet ver komen.

Eerlijk he, naar mijn mening horen zo'n sujets de beweging tegen en zijn contraproductief...

Hoed u vooral voor kleinburgers die uit idealistische redenen arm willen zijn, en arm zijn als cult-status zien; want dat is jammer genoeg de indruk die ik op dat debat van die persoon heb gekregen.
Arm zijn is in eerste plaats iets wat niemand wil zijn, en waar de meeste kost wat kost willen uitgeraken, maar door een vicieze cirkel niet aan kunnen ontsnappen...

Blij te horen dat we alleszins nog niet van je af zijn; sorry dat ik verder niet met je heb kunnen kennismaken in Kortrijk, maar ik moest mijn trein halen voor het eind van het debat.

PS: Die zaak in Kortrijk was vreemd, vooral door uw kameraad van VWS en door dat psychiatrisch geval die Jo aansprak met "Ik schijt op u!"...