Los bericht bekijken
Oud 23 september 2006, 14:20   #138
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
is niet veel om benieuwd naar te zijn, heb op geen één e-mail verzonden naar die betreffende groep atwoord gekregen. Gaat men naar hun site, wordt men niets wijzer, of ge zou lid moeten worden, dus zonder lidmaatschap kan men hier geen respons op door u gestelde vragen krijgen, of ik moet ergens iets over het hoofd hebben gezien. Dit zal ook de reden zijn dat dit miezerig ventje zich zo sterk voelt en ik heb gezien dat nog andere forum leden beschuldigd worden van pedofiel zijn. Daarom gaan we het simpel houden en ga ik ervan uit dat ik met vervloesem hier zelf heb te doen, juist met mister VERDACHT van pedo himself, dus vraag ik u nogeens breng een klacht in en zie waar het eindigd grote nul en dit zijn de laatste woorden die ik aan die pedo organisatie vuil maak.
Vervloesem zélf kan het niet zijn. Als ik het goed heb begrepen is afgelopen woensdag de rechtszitting hervat. Het is dus Jan Boeijkens of een vrijwilliger.

In de jarenlange berichtgeving rond de werkgroep wist ik niet wie er gelijk had. Onorthodoxe methoden zijn niet altijd slecht om iets aan het licht te brengen. Aan de andere kant stapelen de bewijzen en aanwijzigingen tegen de werkgroep en Marcel V. zich op. Het is het beste om de rechtszaak af te wachten. 'Onze werkgroep', en zijn manier van posten op dit forum, heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze mijn sympathie geheel kwijt zijn en dat ik geneigd ben de officiële versie van justitie te volgen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden