Los bericht bekijken
Oud 15 september 2003, 10:39   #30
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Ondanks de felle tegenkantingen die de CD&V ondervindt durf ik stellen dat de visie die ze verdedigd zeker niet te verwerpen is...
Integendeel...

En er zullen mensen zijn die dit inzien, misschien vandaag niet, maar dan morgen wel...
En blijkbaar helpt de regring ons een handje om morgen toch dichterbij te brengen
100% akkoord. Ik heb vandaag Yves Leterme gezien in de zevende dag en Phillippe Heylen in wakker op zondag op ATV(de Winter en de Wever waren er ook), en die mannen weten tenminste duidelijk waarover ze spreken. Eén ding staat vast: die paarse "meerderheid" moet gebroken worden bij de volgende Vlaamse verkiezingen, hoe dan ook. Als de NVA nu maar samen met de CD&V was gegaan hé...
Als er geen kartel is zal er na de verkiezingen toch een coalitie moeten gevormd worden. Dan zullen we zeker moeten samenwerken om de paarse meerderheid te breken.

Bij deze hoop ik maar 1 ding dat de mensen volgende keer 2 keer zullen nadenken voor ze stemmen, en dat ze zich niet laten inpakken door typen als Bracke en Crabbé
giserke is offline