Even ter vergelijking...
Ik moest de prijs van plastische chirurgie betalen voor de behandeling van de brandwonden van mijn dochtertje die ze als zevenjarige opliep.
Ik had namelijk de fout gemaakt haar veel duurdere thuisverzorging op mij te nemen inplaats van haar maandenlang in het ziekenhuis te droppen. Ik draaide dus ook helemaal op voor de dagelijkse (meermaals daags!) dure verzorgingsprodukten voor brandwonden. Na twee maanden bleek pas wat tweede en derdegraads was. Intussen kon zij echter naar school. Weliswaar met haar hele rechterarm in het verband maar vermits ze toch linkshandig was...
Pas toen ze twaalf jaar oud werd en ze last kreeg van de derdergraadswonden (die 'huid' groeit immers niet mee) werd er huid van haar dijbeen gegriffeld en overgeplant naar haar arm. Ze verbleef daarvoor slechts één week in het ziekenhuis.
Het ereloon van de plastische chirurg alleen al was, voor een alleenstaande vrouw met drie kinderen, ondraaglijk hoog.
De 'Christelijke' Ziekenkas aanzag het echter als een 'luxe' operatie en weigerde het terug te betalen.
Ik begrijp Intruder dus volledig.
Dit is je reinste discriminatie!