Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
tsss... en als men in Wallonië meer geld uitgeeft aan de sz is't niet goed.
En hier is 't OOK niet goed.
't is nooit goed.
Trouwens, onderwerp is al eens aan bod gekomen.
|
1) Als dit al eens aan bod is gekomen heb ik erover gekeken, mijn excuses daarvoor.
2) Het gaat hem niet over "meer geld uitgeven aan sz" van mijn part mag dat. Het gaat hem over de discriminatie, en het feit dat men onnodige prutsen terugbetaald en ernstige zieke mensen financieel laat doodbloeden.
Als het voor de allochtonen zo belangrijk is om met een maagd te trouwen moeten die meisjes maar niet neuken voor hun huwelijk. Als men dat dan toch doet en ze wil haar maagdelijkheid laten opsmukken moet men daar maar de volle pot voor betalen. Dat is geen noodzakelijke operatie dat is gewoon plastische chirurgie.
Dus nogmaals: De ernstige zieken worden gediscrimineerd, de ene krijgt alles terugbetaald en de andere (die het echt nodig hebben) worden gewoon gekloot.
|
Het is in mijn ogen ook niet correct zo'n operatie terug te betalen. (ontmaagd zijn is naar mijn weten geen ziekte)
zijn er bewijzen van zo'n terugbetalingen door het ziekenfonds?
Langs de andere kant kom je dan weer "memmen" dat de zieke Vlaming zogezegd aan z'n lot overgelaten wordt, en intussen staan hier enkele topics op het forum waaruit zou moeten blijken dat volgens jullie (het VB-kamp) in wallonië TEVEEL geld aan ziekenzorg uitgegeven wordt.
Even nadenken jongens.