Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
Ik ben geen homohater maar die gayparade daar heb ik geen respect voor en vele homo's zelf ook niet.Dit zijn geen homo's meer maar jeanetten.
In het roos gekleed lopen en noem maar op,ma jongens toch.
Ik ken homo's en die mensen gedragen zich net zoals iedereen.Ze gedragen zich altijd en ze zullen er ook nooit als nichten bijlopen.
Sommige homo's en anderen zoals u zeggen dat het vb volledig tegen homo's zouden zijn vanwege dat ze/we tegen het trouwen zijn en kinderen adopteren?
Wat dan met de vele homo's die de mening hebben dat ze het ook niet vinden kunnen dat bv 2 mannen kinderen adopteren?Daar word dus helemaal geen rekening mee gehouden?
Trouwens;er zitten homo's bij het vlaams belang.Niemand die iets tegen die mensen heeft.
|
De homo's bij het VB daar is mijn mening al langer over geweten, ze doen het hun zelf aan.
En er zijn nog homokoppels die zich vragen stellen bij adoptie.
Maar dat is iets helemaal anders, VB profileert die homohaat in helemaal andere zaken en door soms ook enorm neerslachtig te doen.
Ook bij de bekendmaking van het homohuwelijk was de houding van Frank Vanhecke allesbehalve holebivriendelijk te noemen.
En nog iets: eurogames, gayparade mij zal je daar ook nooit zien omdat het ook niet aan mij besteed is maar verdomme toch, wat doen die mensen mis die daar wel naar toegaan en vergeet niet er zijn daar ook mensen die daar naar toe als niet verkleed hé!!
En over de houding van Marie-Rose "tuttebel" Morel zullen we maar zwijgen zeker; da's pas een hypocriet mens!