Los bericht bekijken
Oud 23 september 2006, 22:15   #34
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Waar leg ik de nadruk op het homo zijn? Waar provoceer ik, waar leg ik de nadruk op verschillen?
Door de homo games in te richten. En er deze topic over te openen.
Je Smeekt bijna om een reactie. Plus dat je meteen het Vlaams belang aanvalt. IS dit voldoende antwoord?

Citaat:
Trouwens mogen de olympische spelen voor gehandicapten dan ook niet volgens het enge denkwereldje van het VB?
Waar haal je dat nu uit, Ga jij jezelf dan vergelijken met een minder valide persoon? In welk opzicht kan jij dan niet dezelfde bewegingen of handelingen uivoeren als een hetro? Als er hier één persoon een eng en paranoid denkwereldje heeft..........

Citaat:
En nog iets ik heb ook al gezegd dat dit niet aan mij besteed is, maar ik er geen probleem mee heb maar ja daar zien VB'ers uiteraard over.
Dus omdat er geen subsidie komt denk jij maar meteen aan haat? Zoals Paulus al zei, hetro's krijgen toch ook geen aparte subsidie?
Een ander voorbeeld. Als Anciaux een toneelgroep geen subsidie meer toekent dan wil dat zeggen dat hij die toneelgroep haat? Volgens uw denkpiste zou dat dus zo zijn.

Citaat:
Dus ik blijf er bij homo's zijn perfect normale mensen met dien verschille dat ze nu toevallig op mannen vallen... So what? Ik zie echt niet in wat er daar zo hatend kan aan zijn hoor?
Perfect normale mensen die niet met andere normale mensen aan sport willen doen?

Citaat:
Hebben jullie last van die spelen? Dacht van niet hé, versta dan niet waarom er daar zo'n tegenstand van is; uiteraard van het homohatende VB.
Ik heb geen last van die spelen, ik vraag me alleen maar af waarom een groep mensen die jaar en dag van alle daken schreeuwt dat ze ook normaal zijn, toch aparte spelen willen.
En het homohatende VB, Ik ken homo's die VB stemmen dus zo homohatend zullen ze wel niet zijn. Onlangs las ik hier nog een bericht over een homo die op de VB lijst stond. Als het VB zo homohatend was hadden ze die persoon nooit op de lijst gezet.

Bart het is tijd aan het worden dat je eens een ander plaatje opzet. Waarom hoor ik je nooit over bvb het boekje "de weg van de islam" waarim richtlijnen staan over hoe je homo's van kant moet maken?
Dat is juist,..... daar tegen fulmineren is strafbaar, het VB ontercht aanvallen niet.

Laatst gewijzigd door Truder : 23 september 2006 om 22:21.
Truder is offline   Met citaat antwoorden