Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Te zot voor woorden, en wel dan ben ik maar erg laag, yeah so be it!
Eigenlijk te zot om woorden aan vuil te maken maar een homo mag zich dus niet outen pffffffffff, hiermee is bevestigd dat je liever een ongelukkige hetero hebt dan een gelukkige homo. Weeral een staaltje van de homohaat!
Je weet maar al te goed dat een hetero zich niet moet outen, waarom je dan ze begint is me een groot raadsel, en dat raadsel probeer ik op te lossen en kom tot de oplossing van eens te meer homohaat!
Opvallend dat alle homohaters hieropeens wakker worden: zouden ze elkaar verwittigd hebben misschien?
|
Ik zeg niet dat een homo zich niet mag outen. Ik zeg alleen dat ik daar niet wens voor te betalen als hetero. Als jij dat een staaltje van homohaat vindt, tja?! Dan heb ik nog veel minder zin om dergelijke ideeën financieel te steunen uiteraard.
Als je homosexualiteit als een normaliteit beschouwt, gedraag je dan ook normaal en loop niet te schooien bij andersgeaarden dan als jij bent. Normale mensen doen zoiets niet.
Ik heb meer reden om jou van heterohaat te beschuldigen, dan jij mij van homohaat. Als holebiverenigingen leren dat al wie hen geen financiële steun toezegt homohaters zijn, dan zijn ze geen cent waard voor mij.
Er bestaan cellen voor jongeren met problemen. Ook homosexuele jongeren kunnen daar terecht. Maar neen. Zij moeten weer eens apart bestaan en gefinancierd worden. Want anders worden ze zogezegd door homohaters gediscrimineerd.
Ik vind dat laag ja.
Morgen vinden de kaalhoofdigen ook dat zij zouden moeten gefinancierd worden en wie daar niet meer akkoord gaat is een kaalkophater en discriminator...
Belachelijke redenering uiteraard. Net zo belachelijk als die van jou. Ik hoop voor jou dat je het ooit mag inzien.
Paulus.