Los bericht bekijken
Oud 23 september 2006, 22:26   #38
bartje
Minister-President

Standaard

Helemaal niet maar ik denk dat ik al genoeg argumenten gegeven hebt maar jullie slagen er altijd in de boel om te draaien en de homohaat dubbel en dik in de verf te zetten!

Waarom zouden homo games in godsnaam niet mogen ingericht worden, ik zie niet in wat er daar mis aan is; als mensen daar nu willen aan deelnemen of naar toe gaan, laat dit hé; als zij er zich goed en gelukkig bij voelen.

Weeral dat verschil maken met de hetero's, weet dat de sportwereld een ongemeen hard wereldje is zoals ik al eerder gezegd heb!

Nu gaan we al vergelijkingen beginnen oprakelen van toneelgroepen, bijna lachwekkend... en nogmaals moet een hetero zich hotferdomme outen??? Neen, jullie mogen weten dat het echt geen pretje is die outingsfase voor sommige homo's en die moeten verdomme geholpen worden ook al zijn er daar homohaters absoluut tegen en die willen enorm veel miserie veroorzaken.

En homo's die op lijsten staan van het VB zijn oerdom meer kan ik daar niet van zeggen.
En oh ja m'n moet er uiteraard ook de andere culturen bijhalen hé... onze homohatende partij.
bartje is offline   Met citaat antwoorden