Los bericht bekijken
Oud 24 september 2006, 01:41   #135
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes Bekijk bericht
bwoah.. als Heylen zelfs een lezing heeft gegeven neem ik aan dat hij zich bewust was van zijn 'lidmaatschap'...
Is een gigantische kwakkel. B-Plus heeft Heylen buiten diens medeweten op een "ledenlijst" gezet omdat die eens kwam spreken op één van hun debatten. Die man heeft nooit één handtekening gezet, een euro lidgeld betaald of zich laten registreren. Op dat debat pleitte hij trouwens voor de splitsing van de werkgelegenheid en werd hij uitgejouwd door heel de B-Plusmeute...

Maar wie me niet gelooft, neem de proef op de som: De "ledenlijst" met Heylen erop is plotseling aangepast toen die zaak wat wijder bekend raakte en weg was Heylen! Je mag van mij geloven dat B-Plus uit pure liefde voor N-VA Heylen heeft weggehaald om die niet in verlegenheid te brengen, maar is er niet een véél logischere verklaring?

Ik heb die uitleg hier al tien keer gegeven en geen enkele keer is daar een serieus tegenargument op gekomen. Maar onnozelaars/kwaadwilligen als Ilfalco blijven het hier overal posten als een waanzinnige.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden