Los bericht bekijken
Oud 24 september 2006, 05:37   #35
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blabylonia
Mag ik u zeggen: 95% van de moslims zijn heel gematigde mensen, net zoals u en ik!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Dat mag u zeggen, waarom zien we dan nooit die 95% omdat ze niets te zeggen hebben, zoals gebruikelijk in een goede dictatuur zijn het de enkelingen die de septer zwaaien bijgestaan door hun rode boekje dat de universele waarheid bezit ( hier de koran) ; USSR destijs onder stalin/China destijds onder mao/Libië/ Iran nu/Saoudi nu/Jemen nu/ Soudan nu/Somalia nu/Syrië nu/ een deel Afrikaanse staten etc.
Het Rode Boekje en haar rode systemen zijn creaties van malafide denkers en despoten die niets beter voorhadden dan de destructie van zowel het kapitalisme als van het communisme als systeem op zich. Wist u dat Lenin zijn coup op de tjaar enkel maar kon realiseren door de financiele steun van de grote Amerikaanse banken? Dat Stalin de brutale repressie tot machtsmiddel bij uitstek verhief, was tegelijk een teken van experiment als van zwakte.. Sadam Hoessein was dan ook danig geboeid door zijn machtssysteem. Waarom?
Niet omdat zijn beleid veel met het communisme gemeen had behalve het zogezegd egalitair samenleven van diverse moslimgelovigen, maar omdat Stalin doorhad dat repressie het machtigste wapen bleek was om de bevolking achter zijn beleid te [dwingen]krijgen. Dat tegelijk zijn sociaal-economisch systeem daarmee kapot ging, dat had hij dan weer niet door.. Met Mao hetzelfde: eens het kapitalisme en haar libertijnse levenshouding het Westen in een globale dominante positie bracht, dan moest China het echt wel anders proberen.
Het machtsregime van Iran, Saoudie-Arabie, Soedan en Somalie zijn van grotendeels tot bijna integraal, een realisatie van Amerikaanse interventionisme...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble
Eventjes tellen;
50% zijn vrouwen dus onmondige lustobjecten.
15% zijn onvolwassen mannelijke kinderen dus in opleiding
15% zijn arme ex-nomadische boeren die de agressie van hun geloof ondergaan 20% zijn fanatieke koran beleiders die niets anders te doen hebben, volgens jou cijfers zijn daarvan dus 30% niet te houden wereldvreemde psychopaten, onheropvoedbaren, die geweld en verderf prediken, in naam van de koran.
Ik heb nergens dergelijke cijfers in dit forum aangehaald, laat staan die 30% zogezegde psychopaten. Dat zijn jouw indrukken. Indrukken kunnen juist zijn, maar evengoed fout. Ik ben dan ook benieuwd hoe je aan dit cijfermateriaal komt, en wat de redenering erachter is..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble
Flinke kerel die 14 eeuwse keizer dat hij dat toen al door had, het beangstigde is dat er in 600 jaar NIETS verandert is. Bewijze de rellen nu de Mohammed cartoons, de bommen, de aanslagen, etc.
Flink is wanneer een man zijn vriendin kan doen genieten.
Al de rest is relatief; en relatieve waarheid is moeilijker dan absolute onzin..

"Divide and Conquer"
"Brood en Spelen voor het Volk".
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden