Los bericht bekijken
Oud 24 september 2006, 08:52   #77
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vl_pieter Bekijk bericht
rofl inderdaad, het leger die een staatsgreep moet doen , laat me niet lachen. Nee enigste wat ik nog zou voor me zien , zijn rellen zoals in boedapest , regering op stang jagen. Maar zeggen dat bevolking niet veel heldhaftigheid meer uit voorkomen zou ik niet te rap zeggen. Moest het echt zo ver komen zouden echte vlamingen er voor uit komen en zou er een kuddegeest of groepsgevoel ontstaan. Wees gerust als er aan paar beginnen keet te schoppen , volgt de rest.

en mijn gevoel zegt toch dat het ooit zo ver wel zal komen dat belgië geteisterd zal worden door rellen enz. Maar ja liever niet hé
Dat in een democratie als belgië de stemplicht bestaat (in een democratie is stemmen een recht, hier een plicht, allochtonen hebben dat recht, autochtonen hebben de plicht) . Dat deze stemplicht eruit moet bestaan, alleen de 'zogezegde' politiek correcte partijen hun (wan)beleid te laten verder uitoefenen en hun het recht geeft de stemmen van pakweg één miljoen 'VERPLICHTE' kiezers van tafel vegen. Zou men kunnen stellen dat men ooit gaat oogsten wat men gezaait heeft.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 24 september 2006 om 08:53.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden