Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panico
Dus als U mij die 50€ daar ziet leggen, u zich draait om de marchandise te nemen en U hoort plots iets over diefstal en de 50€ is weg. U ziet dan de 2° snotneus mijn geldbeugel nemen en leeghalen, zou U tegen mij zeggen na wat schade 'Rover'. Hihi, iderdaad tof van U. Open je ogen , kapitalist!!!
|
Als meisje-met-chronische-pijn vrees ik dat ik je niet zou kunnen bijstaan om ze te overmeesteren. Goed kijken naar die mannen dat ik weet hoe ze eruit zien, en de flikken bellen natuurlijk. Als je daarna gaat stelen uit mijn winkel, spreekt het voor zich dat ik ook dat aan de flikken ga melden.
Diefstal is altijd fout, ook als je daarnet door een ander bestolen bent.
Zelfs als je buit klein is.
Als je zwaar mishandeld bent geweest door iemand, bijna dood bent gegaan, ga je dan achteraf ook een ander slachtoffer gaan zoeken om een beetje af te ranselen?
Slachtoffer worden legitimeert voor jou dus dat je anderen slachtoffer mag maken. En wie het er niet mee eens is, dat is een kapitalist.
Wat is je achterliggend idee? Dat een ander maar solidair moet zijn als jij slachtoffer wordt en zijn bezittingen moet afstaan? Moet een ander ook maar solidair zijn als jij ineengeslaan wordt?
Ik vermoed dat jij ook voor het principe "fiets gestolen? Steel een andere terug" bent?