Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik ga nog warempel moeten geloven dat jij dat gaat goedkeuren van de arme beestje.
En tja wat Vanderpoorten gezegd heeft laat ik voor haar rekening; dat zijn dan haar woorden waar ik totaal niet kan achterstaan zoals ik ook al reeds gezegd heb maar tja je moet het allemaal willen lezen hé.
Oh ja jullie kunnen goed lachen na 8 oktober in de oppositie yeah  en mochten jullie dan nog ergens de meerderheid halen zullen jullie zeker nog niet aan de nieuwe patatjes zijn hoor  . Vergeet niet dat er nog altijd een gouverneur zal zijn die boven jullie staat en een Vlaams minister van Binnenlandse Zaken.
Mijn haat tegen over het VB (waar ik héél fier op ben) wordt alsmaar groter en groter als ik hier ook al de meest walgelijke postings lees en zelfs al ongehoorde grappen maken over een hond die wordt opgehangen.
|
Idem. Ik vind het niet anders dan een grote club marginalen waar een nog grotere groep marginalen op stemt. Kijk gewoon naar de fotos van hun smoelen in bvb Maasmechelen op de site van het belang van limburg. Dat is daar zeker een wedstrijd geweest : "om ter loempst".
En nog het ergste van alles, een aantal van die figuren ken ik, en ze zijn even idioot als ze uitzien.