Los bericht bekijken
Oud 24 september 2006, 12:46   #782
XentraX
Vreemdeling

XentraX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
U eerste post alhier , en je zit al direkt bij dit pittig onderonsje
toen ik dit las kon ik uw onwetendheid niet negeren

Citaat:
Wat betreft mijn voorhoofd , dat is inderdaad vrij mooi , en niet uit evolutie ontstaan .
hoe verklaar jij zonder evolutie het dat sommigen een mooier voorhoofd hebben dan anderen?

Citaat:
Je beweert hier en daar dat soorten vogels eventueel na de mens zouden zijn ontstaan .
jep, en ook andere dieren en planten

Citaat:
Volgens schema's van de evolutie zelve zijn alle soorten vogels voor de mens ontstaan .
welke schema's?

Citaat:
Vandaar dat ik dat evolutionair gedoe niet geloof , er komen geen soorten meer bij , is een beetje verdacht .
heb je wel gelezen wat ik heb geschreven? er komen wel degelijk soorten bij.

Citaat:
Bacterien , dat ontbrak er nog aan .
en de grens om een nieuwe soort af te bakenen staat op 3% of was het 30% of 0,3 % ?
maakt het uit waar de grens ligt? De definitie voor soort bij eukaryoten gaat niet op voor prokaryoten zoals bacteriën. De grens is vastgelegd bij conventies omdat de mens de neiging heeft om alles in hokjes te steken, het is zoals de grens van wat is een planeet en wat niet. Uiteindelijk maakt het niets uit, maar het maakt onderzoek en communicatie wel makkelijker.

Citaat:
Bewijs het hier eens , welk zoogdier of vogel is na de mens ontstaan ?
herlees mijn voorbeeldje van het oerpaard dat evolueert naar het paard en de ezel aub.

Citaat:
Nogmaals , stel dat een nieuwe soort 100.000 jaar nodig heeft om te evolueren , en dat beestje begint 99.000 jaar voor Christus te evolueren dan is dat beestje nu dus exact 1.000 jaar oud .
En daar zitten jullie strop .
Wat wil je hier mee beweren/bewijzen?
het enige dat strop loopt is u redenering.
XentraX is offline   Met citaat antwoorden