Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Ik denk dat jij met al homotopics heel wat homohaat aan het zaaien bent. Gelukkig weet ik dat alle homo's niet denken zoals jij, want dan zou ik mijn mening over hen moeten herzien.
|
Tja de waarheid kwest blijkbaar en vooral als blijkt dat homo-uitspraken die uit een mond van een VBer komen niet bepaald lief te noemen zijn; of vind jij het normaal dat A. Colen zich al laagdunkend doet over haar homobroer?
Vind jij het normaal dat A. Colen zegt en lees goed: biseksuelen vrijen met mannen en vrouwen TEGELIJK.
Vind jij het normaal dat R. Catrysse zegt dat het begint met het homohuwelijk en eindigt met het legaal maken van bestaliteiten.
Vind jij die uitspraak van VBer Joris normaal: Met privégeld mag iedereen zo dwaas doen als hij wil, maar met overheidsgelden adopteer je geen lesbische pinguïns.
Vind jij het normaal en ik citeer letterlijk den uitspraak van B. Laeremans: Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”
Vind jij het normaal dat.... zo kan ik nog effe doorgaan.