Citaat:
En verdomme, als dat geen afschrikwekkende vorm van staatsrepressie is!
Serieus, ik ben tegen beperkingen op de vrije meningsuiting, maar als je dat nu al moet gaan aanhalen als een voorbeeld van de verregaande islamisering van België dan betekent dat imo dat je maar over weinig ammunitie bezit.
|
Integendeel zou ik zeggen. Het is het voorbeeld bij uitstek om het sluipend gif van de islamisering te duiden. Om het beleid van twee maten en twee gewichten te duiden. Om de
hypocrisie van de progressieven te duiden, die op hun achterste pootjes staan te krijsen als 2 man en 1 paardekop de cafétoogterrorist uithangen, maar zich
als brave dhimmies onderwerpen om de effectieve moord op honderdduizenden mensen (Armenie, darfoer) door moslims tot in het oneindige te minimaliseren of te ontkennen. Het progressieve dhimmieschap is een verkeerd teken naar de moslimgemeenschap toe. Hoe dan ook, die wrijven zich beslist nu al in de handjes om het vooruitzicht dat ze binnen een generatie, via de islamitische baarmoederjihad, van het huidige Brussel dar-al-harb, een Brussel dar-al-islam zullen hebben gemaakt en in de meerderheid zullen zijn.
Ik ben blij dat ik geen kinderen op deze wereld heb gezet die in Eurabia moeten opgroeien.